A Jachtnavigátor hajózási
enciklopédia 13. kiadásának kötetei:

JACHTNAVIGÁTOR I.

JACHTNAVIGÁTOR II.

JACHTNAVIGÁTOR III.

JACHTNAVIGÁTOR IV.

JACHTNAVIGÁTOR V.

Jachtnavigátor hajózási enciklopédia

A TENGERÉSZ TUDÁS, AMIT A JÓ SZKIPPERNEK TUDNI ÉRDEMES

Ha értesz ahhoz,

amit csinálsz,

baj nem érhet

a tengeren!

  • A tengeri hajózás: kék tenger, napsütés, kellemes szellő… ?

    A tengeri hajózás emellett: tájékozódás, matematika, meteorológia, kitérési szabályok, rádiózás, navigációs műszerek, áramlások, hajómotor, mentőeszközök… és még sok más…

    A tengeri hajózás továbbá: állandó figyelem, előre gondolkodás, felelősség…

EZ A KÖNYV NEM LÁNYREGÉNY…
DE A RAJONGÓJA LESZEL.

  • Először átsuhan veled a navigáció elméletének legfontosabb pontjain, hogy megszerezd a stabil alapokat. És megismerd a csillagok legmagasabb titkait. Aztán betekinthetsz a különböző tudományterületekre, ahol azok mesterei lesznek az idegenvezetőid, végül egy tengerészes mozdulattal átlépsz a gyakorlat talajára, és megérted, hogy a hajózás nem is csak a kék tengert, napsütést és kellemes szellőt jelenti…, és arra is rájössz, hogy a tudomány és a hétköznapi tengeri élet közti határvonal meglehetősen bizonytalan.

I. KÖTET

I. RÉSZ

PART MENTI
NAVIGÁCIÓ

Jachtnavigátor I.

JACHTNAVIGÁTOR I.

  • KÉSZÜLJ FEL egy időutazásra a NAVIGÁCIÓ TÖRTÉNETÉBEN!
    Meglátogatjuk a polinéz őslakosokat, az ókori kínai és a görög kereskedő hajósokat. Megnézzük, hogyan hajóztak a középkorban. Végigkísérjük, hogyan alakult ki a tengeri térkép. Végül a Queen Mary Commodoréjánál ejtjük el a történet szálait. Ez a navigáció roppant érdekes történetének első fejezete, de a sokezer éves ugrásba egy kicsit sem fogsz beleszédülni. Folytatás a II. kötetben…

  • A NAVIGÁCIÓ ALAPJAI és a MÁGNESESSÉG fejezetben tisztázzuk azokat a definíciókat, amikre a további tudásodat építheted.

  • Utána jön egy kis navigációs MATEMATIKA. Tanultad a gimiben, de itt szisztematikusan rendszerezzük. Mindez alapvetően fontos, hogy megértsd…
    … a loxodróma és a főkörívi hajózás navigációs számításait.

  • A HELYMEGHATÁROZÁSI MÓDSZEREK fejezete elmagyarázza, hogyan találod meg a hajód helyzetét a part közelében. A GPS-t itt még felejtsd el!

  • Végül arról is beszélünk, hogy szükséghelyzetben hogyan lehet navigálni. Ezt a fejezetet a második kötetben folytatjuk.

II. RÉSZ

TÉRKÉPJELEK

  • Ez a rész egyetlen témáról szól.
    Ahhoz, hogy tájékozódni tudj a tengeri térképeken (és majd a chart plotteren is), ismerned kell a térképjeleket és rövidítéseket.

    Ez a Nemzetközi Hidrográfiai Hivatal által megjelentetett TÉRKÉPJELEK, RÖVIDÍTÉSEK ÉS KIFEJEZÉSEK egyetlen hivatalos magyar nyelvű kiadása, amely a horvát nemzeti térképeken alkalmazott rövidítéseket és kifejezéseket is tartalmazza.

EZ TETSZIK! MEGRENDELEM AZ ELSŐ KÖTETET!

II. KÖTET

III. RÉSZ

CSILLAGÁSZATI
NAVIGÁCIÓ

Jachtnavigátor II.

JACHTNAVIGÁTOR II.

  • Folytatjuk a tengeri NAVIGÁCIÓ TÖRTÉNETÉT.
    Visszaugrunk az ókorba, hiszen a csillagászat tudományának alapjait ekkor rakták le. Azután a középkortól kísérjük figyelemmel, hogyan navigáltak a csillagokkal. A fejlődés igazán akkor lendült meg, amikor egyre precízebb műszereket kezdtek alkalmazni…, majd miután egy bizonyos John Harrison nevű angol órásmester (eredetileg ácsmester) egy élet munkájával megoldotta a földrajzi hosszúság meghatározásának évezredes problémáját, de a brit parlament által kiírt 20 000 fontos díjat soha nem kapta meg.

  • A VILÁGEGYETEMről szóló minden tudást nem vehetjük át, de a navigációban használt égitestekről a legfontosabbakat átismételjük. Ezt ugyanis már a gimiben tanultuk… ugye…

  • A CSILLAGÁSZATI KOORDINÁTA rendszerek ismerete nélkül a csillagászati navigáció nem érthető meg.

  • Hogyan és miért éppen úgy látszanak mozogni az égitestek? Erre derül fény a LÁTSZÓLAGOS ÉGI MOZGÁSOK fejezetéből.

  • Az IDŐ. Merthogy többféle idő van. Tudod, hogy mi a csillagidő? Na ugye… És tudtad, hogy az óraszög nem az a százas szeg, amire az órát felakasztjuk a falra?

  • A csillagászati navigációban is számos táblázatot használunk. És műszereket: a szextánst és a kronométert. Ezek a NAVIGÁCIÓS SEGÉDESZKÖZÖK.

  • Nos, csak itt, a 177. oldalon jutottunk el oda, hogy a csillagászati helymeghatározás elméletéről és gyakorlatáról beszéljünk. De hosszasan, ugyanis ez a fejezet a 291. oldalig tart!

  • Levezetésként beszélgetünk az EGYÉB CSILLAGÁSZATI SZÁMÍTÁSOKról is.

  • Végül folytatjuk az első kötetben megkezdett témát: hogyan navigáljunk a csillagokkal, ha a mentőtutajban ülünk? VÉSZHELYZETI NAVIGÁCIÓ A NYÍLT TENGEREN. Kár, hogy kevés a hely, mert lehetett volna még tovább folytatni a témát…

IV. RÉSZ

ELEKTRONIKUS
NAVIGÁCIÓ

  • Tovább folytatjuk a tengeri NAVIGÁCIÓ TÖRTÉNETÉT.
    A középkori és újkori feltalálókkal kezdjük, hogy lássuk, az elektromosság miként változtatta meg a navigációs módszereket. Így jutunk el a mába, de a navigáció története ezzel nem ér véget… csak a fejezet.

  • Mielőtt elmerülnénk az ELEKTRONIKUS NAVIGÁCIÓS ESZKÖZÖK részletiben, megint csak az alapoknál kezdeni. Elektromágneses hullámok, rádióspektrum, hullámterjedés és moduláció…

  • A NAVIGÁCIÓT TÁMOGATÓ ELEKTRONIKUS ESZKÖZÖK: a mélységmérőtől a multifunkciós kijelzőkig. Innen egyenes az út a digitális térképekhez és az automata kormányig.

  • A RADAR: a hagyományos impulzusos radar és a legújabb szélessávú radar alapelve, műszaki felépítése és használata. Hogyan navigálunk velük és hogyan használjuk az összeütközések elkerülésére?

  • Használjuk ma a rádió-iránymérőt és a hiperbola-navigációt? Nem… de írtam róluk, hogy ne merüljenek feledésbe, egyébként ezzel betekintést kapunk a műholdas navigáció alapelveibe!

  • Talán a legnagyobb érdeklődésre számot tartó fejezet a MŰHOLDAS NAVIGÁCIÓ. A GNSS-t tárgyaló fejezetben nemcsak a GPS-ről lesz szó, hanem az orosz GLONASS-ról, az új európai Galileóról és a kínai BeiDou-rendszerről is. De itt nem ér véget a téma: beszélünk az indiai és a japán regionális műholdas rendszerről, valamint a kiegészítő alrendszerekről is. Hosszú fejezet!

  • Az utolsó fejezet a HÍRKÖZLÉS témakörét tárgyalja: a GMDSS-rendszert, a különféle rádiókat és a műholdas hírközlő, adatátviteli és vészhívó rendszerek felépítését.

EZ IS TETSZIK! MEGRENDELEM A MÁSODIK KÖTETET!

III. KÖTET

V. RÉSZ

TENGERI
METEOROLÓGIA

JACHTNAVIGÁTOR III.

JACHTNAVIGÁTOR III.

  • Ha a navigáció történetét is végig kísértük, akkor a érdemes kicsit visszatekinteni a METEOROLÓGIA FEJLŐDÉSÉRE is. Hogyan lett az időjárás megfigyeléséből komoly tudomány. Bár már szinte valós időben online láthatjuk az időjárás alakulását, a tengerészrigmusok ma is érvényesek!

  • A LÉGKÖR alapfogalmairól kell az elején beszélni, hogy érthetőek legyenek a további fejezetek is.

  • A LÉGTÖMEGEK MOZGÁSA ÉS A SZÉL fejezetében tisztázzuk, hogy a légnyomás hogyan alakítja a szeleket, hogyan képzeljük el a nagy általános földi légkörzést, melyek a globális állandó szelek, hogyan működnek a monszunszélrendszerek, melyek a jellegzetes helyi légköri képződmények és szelek (nemcsak az Adrián), hogyan viselkednek a légtömegek. Az időjárás alakulásának megértéséhez ismerni kell a mérsékeltövi, szubtrópusi és trópusi ciklonokat. Ezekben milyen felhők, milyen páratartalom és csapadék képződik. Röviden áttekintjük a Föld tengereinek és óceánjainak éghajlatát, végül szó esik a szinoptikus térképekről, az időjárás-jelentések és -előrejelzésekről is.

VI. RÉSZ

TENGERRAJZ

  • A tengerrajz roppan érdekes téma! Mesélek a tengervíz mozgásairól: a tengerjárásról, a tengeráramlásokról és a hullámzásról. A tengervíz sajátosságai közül a tengervíz hőmérsékletéről, sűrűségéről és a sótartalmáról, színéről és az átlátszóságáról esik szó, de külön fejezet szól a tengeri jégről is. Végül beszélek a tengerek részeről, a tengermedencékről, a jellegzetes tengerpartokról és a tengerfenék üledékeiről is.

VII. RÉSZ

ÚTVONALTERVEZÉS

  • Miért fontos az ÚTVONALTERVEZÉS? Hát… megnézzük a térképet és az időjárás-jelentést, és megyünk!
    De hosszabb úton ez már összetettebb kérdés. Nem is gondolnád, mennyire! Az útvonaltervezés lépései: 1. célkitűzés, 2. értékelés, 3. tervezés, 4. a hajóút, 5. folyamatos ellenőrzés. Ezeket a lépéseket részletezzük, és lesz szó másról is…

VIII. RÉSZ

TENGERI
KITÉRÉSI
SZABÁLYOK

  • A nemzetközi tengeri kitérési szabályok a COLREG. Ez a fejezet nemcsak a szabályokat és az ezekhez tartozó illusztrációkat tartalmazza, hanem az egyes szabályokhoz fűzött magyarázatokat is.

IX. RÉSZ

TENGERI
KOMMUNIKÁCIÓ

  • Ez a fejezet a rend kedvéért felsorolja a hagyományos kommunikációs eljárásokat (lobogó, fény- és hangjelzések), de a lényeg tulajdonképpen a VHF-rádió használata. Ezzel a II. kötet IV. fejezet folytatása, ugyanis ott a rádió műszaki leírását adtam meg, itt viszont arról esik szó részletesen, hogyan kell a rádiót használni. Nemcsak példákkal illusztrálom az egyes rádióeljárásokat, hanem ezeket a példákat meg is lehet hallgatni.

X. RÉSZ

BIZTONSÁG
A TENGEREN

  • Hogyan készüljünk fel a hajózásra a biztonság szempontjából? Melyek a A TENGERI HAJÓ BIZTONSÁGI FELSZERELÉSEI? Milyen VÉSZHELYZETEK fordulhatnak elő a tengeren, és ezeket hogyan kell kezelni? Vihar átvészelése, süllyedés és hajóelhagyás, ember a vízben szituáció, zátonyra futás, tűz a fedélzeten, manőverképtelenség és összeütközés… Hogyan kell a vészhelyzetben levő hajót és/vagy eltűnt személy felkutatni, menteni?

XI. RÉSZ

NEMZETKÖZI
TENGERJOG

  • Mindenkit megnyugtathatok, hogy nem lesz unalmas jogi szöveg! Beszélünk a tenger részeiről, a tengeri hajók jogi helyzetéről, a hajó mentésének és elhagyott hajó megtalálásának jogi kérdéseiről és még sok más érdekes témáról, amire nem is gondol az ember… Ebben a részben tiszta vizet öntök a pohárba a tengeri kishajós hajózási KÉPESÍTÉSEKKEL kapcsolatban, és arról is szó lesz, hogy miért helytelen a BRUTTÓ REGISZTERTONNA mértékegység használata…

XII. RÉSZ

EGÉSZSÉG
A HAJÓN

  • Ez egy olyan téma, amire még csak gondolni sem szoktunk a nyári hajózás során. Pedig mondhatom, nagyon fontos tud lenni, ha baleset történik. Az elsősegélynyújtás módszereivel tehát alapvetően fontos tisztába lenni, de nemcsak erről szól a fejezet… hanem arról is, milyen pszichikai kellemetlenségek érnek bennünket, ha nem tudjuk kezelni a legénység tagjai között fellángoló konfliktusokat. Ezt a fejezetet vendégszerző, Sebestyén Árpád klinikai szakpszichológus írta, aki maga is régóta hajózik.

XIII. RÉSZ

TENGERI
KÖRNYEZETVÉDELEM

  • Ebben a rövid fejezetben a tengeri környezetvédelem azon kérdéseire kerestem a választ, amelyek a kishajósokat is érintik. Ilyenek a hajón keletkező hulladékok és szennyvíz, valamint az olajszennyeződések kérdései.

XIV. RÉSZ

HAJÓBÉRLÉS

  • Sokan bérelnek hajót az Adrián. Ehhez kíván segítséget nyújtani a hajóbérlés lépéseit összefoglaló fejezet. De nemcsak a sima hajóbérlésről esik szó, hanem a hajóbérlés, vagy inkább a „hajózásbérlés” más eseteiről is!

MEGRENDELEM A JACHTNAVIGÁTOR III. KÖTETET

IV. KÖTET

JACHTNAVIGÁTOR IV.

XV. RÉSZ

TENGERI VITORLÁS ÉS MOTOROS KISHAJÓK

Jachtnavigátor IV.
  • A vitorlások stabilitása, a vitorlázás elmélete mellett részletesen szó esik a tengeri vitorlás kishajók típusairól, felépítéséről, felszereléséről. Beszélünk a motoros, és a vitorlák alatt végzett manőverekről. A motoros kishajók típusairól, hajótest formákról és meghajtási módokról. A motoros hajós stabilitásáról és a manőverekről. Itt esik szó a dingiről is, valamint a vízi sporteszközökről is.

XVI. RÉSZ

TENGERI VITORLÁS ÉS MOTOROS NAGYHAJÓK

  • A vitorlás nagyhajók (iskolahajók) típusairól. Vitorlázat típusok, a rudazat, vitorlák, álló- és futókötélzet leírása, valamint a keresztvitorlázatú hajók vitorlamanőverei. Erről a témáról eddig magyarul ilyen részletesen még nem lehetett olvasni! A géphajókról is szó esik, hogy egyértelmű legyen, melyik teherhajó melyik.

XVII. RÉSZ

HAJÓGÉPÉSZET ÉS HAJÓVILLAMOSSÁG

  • A hajók gépi berendezéseiről, a főgépről, az üzemanyag és kenőanyag ellátó-rendszerről, a hűtővíz-rendszerről, a kormánygépről és automata kormányról, a hajó más gépészeti berendezéseiről, valamint a hajó villamos hálózatáról és rendszereiről.

XVIII. RÉSZ

HAJÓKARBANTARTÁS ÉS KÖTÉLMUNKÁK

  • A hajók napi, havi és rendszeres éves ellenőrzési és karbantartási feladatairól. A tengeren leggyakrabban használt csomókról és kötélmunkákról.

XIX. RÉSZ

KIKÖTŐI MANŐVEREK

  • Elindulás kikötőből, és szabályos kikötés stresszmentesen különböző kikötőkben: marinában, városi kikötőben farral és hosszában, tutajban.

XX. RÉSZ

MENETBEN

  • Kikötőtől kikötőig a tengeren. Az indulás előtti előkészületekről, a vitorlákról, vitorlamanőverekről, a szkipper és a legénység feladatairól, a menet közbeni rutinról és az őrszolgálatról.

XXI. RÉSZ

HORGONYZÁS

  • A horgonyokról és a helyes horgonyzási manőverekről.

XXII. RÉSZ

KÜLÖNLEGES HELYZETEK

  • Mi a vihar? Hogyan készüljünk fel a viharra? Milyen taktikát kövessünk viharban? Hogyan oldjuk meg az olyan helyzeteket, mint a zátonyra futás, de arról is szó esik, hogy mit kell tennünk, ha vontatni kell a hajónkat, vagy nekünk kell mást vontára venni.
JACHTNAVIGÁTOR IV.

V. KÖTET

JACHTNAVIGÁTOR V.

XXIII. RÉSZ

ILLUSZTRÁLT ANGOL–MAGYAR

HAJÓZÁSI SZÓTÁR

JACHTNAVIGÁTOR V.
  • ILLUSZTRÁLT ANGOL-MAGYAR HAJÓZÁSI SZÓTÁR – 11 140 szócikk 174 ábrával

XXIV. RÉSZ

ILLUSZTRÁLT MAGYAR–ANGOL HAJÓZÁSI SZÓTÁR

  • ILLUSZTRÁLT MAGYAR-ANGOL HAJÓZÁSI SZÓTÁR – 18 715 szócikk 230 ábrával

JACHTNAVIGÁTOR V. KÖTET

Miért egyedülálló a JACHTNAVIGÁTOR?

Horváth Csaba jó barátom, a 90-es évek végén ismertem meg, amikor egy általa szervezett és vezetett szkipper tréningen vettem reszt. Azóta is mindenkinek őt ajánlom, amikor vitorlástúrára szkippert vagy tengeri vitorlás oktatót keresnek. A Csaba által írt Jachtnavigátor könyvből tanultam meg én is a tengeri vitorlázás elméleti alapját, ahogyan szinte mindenki Magyarországon!

Kalandra fel!

Békét és Szelet!

Méder Áron, OceanSailing

Horváth Csaba a Jachtnavigátor könyvében aprólékosan és lelkiismeretesen összegyűjtötte mindazt a roppant ismeretanyagot, ami a tenger és navigáció tárgykörében rendelkezésünkre áll – az ókori térképészettől a modern elektronavigációs eszközökig, a csillagászati navigációtól az alternatív energiatermelésig, a hajózási technikáktól egy óceánt átszelő jacht fedélzetén zajló élet mindennapjaiig.

Magam is könnyedén azonosulhatok e könyv olvasóival, hisz jól tudom, hogy minden utazás csírája egy álom, s ez alól én sem vagyok kivétel.

Abban bízom, hogy e könyv sokakat fog inspirálni és támogatni abban, hogy az én hajóm nyomdokvizét kövessék, s beteljesüljön az álmuk, amit a távoli horizontról, s azon túli tengerekről szőttek. Jó szelet!

Jimmy Cornell, Noonsite

Amikor a tengeren hajózunk, nem létezik „elmélet”. Minden, amit teszünk, legyen az vitorlacsere, kikötés, horgonyzás vagy éppen csillagászati helymeghatározás, az „gyakorlat”. A viharban senki sem tesz fel tesztkérdéseket, és nem kell felsorolnunk a látott felhők neveit. Tenni kell a dolgunkat. Mindez igaznak tűnik.

De ugyanúgy igaz az is, hogy minden cselekedetünk alapja a tudás. A közeg, a hajó, a navigáció és a meteorológia ismerete, aminek hiányában alkalmatlanok vagyunk a hajózásra.

Magam úgy gondolom, nincs külön elmélet és gyakorlat. Csak egy van: hajós tudás. Ötvözete szellemnek, tudásnak, gyakorlott mozdulatoknak, emberi tartásnak, a tenger és társak tiszteletének… Hosszan sorolhatnám.

Ahhoz, hogy a mesterséget elsajátítsuk, szükségünk van jó mesterre, és természetesen az összefoglalt, rendszerezett és érthető Tudásra.

A könyv, amit a kezében tart, megítélésem szerint az eddig megjelent legjobb magyar nyelvű tankönyv, melyből a tengeri kishajózás elmélete elsajátítható. Kurzusaimon ezt javaslom hallgatóimnak, és rendszeresen felhasználom az órákra való felkészülésemben. De ott van vitorlásom fedélzetén is, hogy bármikor elővehessem, ha frissíteni kell emlékezetemet.

Gál József, Equator

I am proud to know that IYT has an excellent partner school instructor who is the author of his own educational book. Congratulations, Csaba!

Mark Fry, International Yacht Training, Canada
0
éve a magyar jachtosok alapműve
0
kiadás
0
megjelent példány
Jachtnavigátor I.
MEGGYŐZÖTT! MEGRENDELEM AZ ELSŐ KÖTETET!
Jachtnavigátor II.
MEGGYŐZÖTT! MEGRENDELEM A MÁSODIK KÖTETET!
Jachtnavigátor III.
MEGGYŐZÖTT! MEGRENDELEM A HARMADIK KÖTETET!
Jachtnavigátor IV.
MEGGYŐZÖTT! MEGRENDELEM A NEGYEDIK KÖTETET!
Jachtnavigátor IV.
MEGGYŐZÖTT! MEGRENDELEM AZ ÖTÖDIK KÖTETET!

A KÖNYVEK EGYÜTT KEDVEZMÉNNYEL RENDELHETŐK ITT

1. lépés: Adja meg, hány példányt rendel az egyes könyvekből. Két kötet együtt 8%-kal, a három kötet együtt 12%-kal olcsóbb!

2. lépés: Ha van kuponkódja, írja be és nyomja meg a BEVÁLT gombot. A rendszer automatikusan módosítja az árakat.

3. lépés: Válasszon a fizetési és szállítási módok közül. Ha  csomagponton szeretné átvenni a megrendelését, a megjelenő ablakban válassza ki a csomagpontot.

4. lépés: Ha kér értesítést a Jachtnavigátor következő köteteinek, illetve más új könyvek várható megjelenéséről, pipálja be a jelölőnégyzetet!

5. lépés: Adja meg a személyes adatait, valamint a számlázási/szállítási címét! Ha vállalkozás nevére kéri a számlát, pipálja be a „Vállalkozás számára rendelek” jelölőnégyzetet, és a megjelenő „Cégnév” mezőbe kezdje el begépelni a cégnevet. Válassza ki a felajánlott listából a megfelelő cégnevet, ezzel a cég összes számlázási adatát automatikusan kitölti a rendszer, a kötelezően megadandó adószámmal együtt. Ha magánszemélyként rendel, az adatait be kell gépelnie (de adószámot nem kell megadnia). Ha a számla- és postacíme eltér, vegye ki a pipát a „Postázási és számlázási adatok megegyeznek?” mezőből, és adja meg azt a címet, ahova a csomagot küldhetem. A megrendeléshez megjegyzést fűzhet: 1) csak az ügyfélszolgálat számára vagy 2) olyan megjegyzést, ami a számlán is szerepel a megjegyzés mezőben. 

6. lépés: Pipálja be az adatkezelési hozzájárulási nyilatkozat jelölőnégyzeteit.

7. lépés: A „MEGRENDELEM A KÖNYVEKET!” gombra kattintva küldje el a megrendelését.

A megrendelést követően az e-mailben elküldött visszaigazolásban találja a letölthető e-számlát.

A *-gal jelölt mezőket mindenképpen töltse ki, kérem.

Ha bankkártyával fizet:

  1. Az űrlap kitöltése után automatikusan átirányítjuk a Barion biztonságos felületére, ahol megadhatja kártyaadatait.
  2. Itt talál súgót a Barionos fizetéshez, ha szükséges.
  3. A sikeres fizetést követően a Barion oldaláról vissza fog érkezni a rendelés visszaigazoló oldalunkra.
  4. Ezt követően a rendszerünk pár percen belül e-mailben elküldi a e-számlát.

Ha az átutalásos fizetést választja

  1. A rendszerünk az űrlap kitöltése után fog küldeni egy e-mailt, amiben megtalálja a letölhetö az e-számlát. Az utalási adatokat a számlán találja.
  2. A vételárat átutalhatja, vagy befizetheti bármelyik MagNet Bank fiókban – erre 8 nap áll majd rendelkezésére.

Szállítás

A délig beérkező megrendelések esetén a könyvet tartalmazó csomagot még aznap kezdik csomagolni és kiszállítani. A többi megrendelés másnap kerül a csomagba és a futárhoz. A csomagot a GLS általában 24 órán belül szállítja.

Sérült csomag

Sérült csomag esetén készítsen fotót a sérült csomagolásról és a sérült könyvről. Ezeket rövid leírással együtt azonnal küldje el nekem az alábbi e-mail címre. A kárigényt 3 napon belül áll módomban benyújtanom a futárszolgálatnak. A sérült könyvet természetesen kicserélem!

Ha kérdése van, hívjon (hétköznap 9:00-16:00) vagy írjon

+36-20/333-4642

info@jachtnavigator.hu

Üdvözlettel: Horváth Csaba

ONLINE FIZETÉS

A DÉLI 12 ÓRÁIG BEÉRKEZETT MEGRENDELÉSEKET A KÖVETKEZŐ MUNKANAPON…,
A DÉLUTÁN BEÉRKEZETT MEGRENDELÉSEKET PEDIG KETTŐ MUNKANAPON BELÜL SZÁLLÍTJA A WEBSHIPPY!

A JACHTNAVIGÁTOR SZERZŐJE

A szerző: Horváth Csaba IYT YachtMaster
Horváth Csaba tengerésztiszt vagyok tíz éves kereskedelmi hajózással és 200 000 tengeri mérfölddel, valamint 75 000 mérföld tengeri vitorlázással a hátam mögött. Rendszeresen hajózom, még vagy két-három évtized hajózás van előttem.
A könyvírás és -kiadás mellett a kanadai International Yacht Training egyetlen magyar partneriskoláját vezetem, elméleti és gyakorlati képzéseket tartok.
A S.A.L.T. Hungary egyik alapítójaként a tengeri nagyvitorlás iskolahajókra ösztöndíjjal küldünk magyar fiatalokat, akiket alkalmanként mentorként is elkísérek.
A JACHTNAVIGÁTORt 1991-ben kezdtem írni, hogy a kishajós tanfolyamaim hallgatóinak adhassak magyar nyelvű írott anyagot.
Az első országos kiadásra 2002-ben került sor az Alexandra kiadó gondozásában, két kötetben.
A 13. kiadást már én szerkesztem és adom ki. Máig az egyetlen olyan, a magyar kishajós közönség számára íródott hajózási témával foglalkozó tudományos-ismeretterjesztő munka, amely a hajózás összes aspektusával részletesen foglalkozik. Röviden, tömören…, olvasmányos stílusban, közérthetően.
A JACHTNAVIGÁTOR az elmúlt 32 évben egy vékonyka fénymásolt és spirálozott füzetből vaskos, többkötetes „meg-kell-lenni” enciklopédiává fejlődött.

Bankkártyával is fizethetsz:

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

Garantált szállítás 2 munkanapon belül:

Webshippy - Kiszervezett logisztika webáruházaknak