Hasznos információk bankkártyás fizetéshez
Az alábbiakban pontos leírást talál arról, hogyan tud bankkártyával a Barion oldalán fizetni. Ha olyan kérdése lenne, amire nem kap választ az alábbi leírásban, hívja +36-20/333-4642 (munkanapokon 9:00-16:30-ig – ha nem tudnám felvenni a telefont, visszahívom).
Így indul a rendelési folyamat
A megrendelés első lépésében a Jachtnavigátor honlapon lévő MEGRENDELŐ ŰRLAPON, mielőtt megadná az adatait (elérhetőségek, számlázási, szállítási cím, stb.), válassza ki, ha egynél több könyvet szeretne rendelni, majd kiválaszthatja a FIZETÉSI és SZÁLLÍTÁSI MÓDOKAT.
Ha bankkártyával kíván fizetni, válassza az „Online fizetés (bankkártya vagy PayPal / … ) fizetési módot. Ha bejelöli a rádiógombot, a „Kártyás fizetési mód” blokkban megjelenik a PayPal és a Barion logó. Pipálja be a Barion rádiógombját.
Az űrlap kitöltése és a megrendelés elküldése után átirányítjuk a Barion felületére, ahol az alábbi kép fogadja:
Ha rendelkezik Barion Tárcával, akkor a fizetéshez elegendő a bal oldalon belépnie és a bankkártya adatok ismételt megadása nélkül tud fizetni.
Ha BANKKÁRTYÁVAL (és nem Barion tárcával) szeretne fizetni
Akkor a jobb oldali oszlopban adja meg a bankkártya adatait (kártya száma, lejárat dátuma, CVC kód), és azt az e-mail címet, amit a Megrendelő űrlapon is megadott, pipálja be az Általános szerződési feltételek elfogadását és kattintson a FIZETEK gombra.
A kártya számát és a lejárati dátumot általában a kártya előlapján, a CVC kódot pedig a hátlapon – ez a hosszú számsor utolsó 3 számjegye.
Kártyaszám:
Általában 12-19 db számból áll, a kártya elülső oldalán található. Szóközök nélkül kell beírni, egyben.
Lejárati idő:
Szintén az elülső oldalon található, hónap/év formátumban.
CVV (card verification value) – biztonsági kód:
Egy három vagy négy jegyű szám, általában a kártya hátoldalán található, egy fehér téglalapban (kivétel American Express, ahol a kártya elülső oldalán van ez a szám).
Ha hosszabb számsort talál a kártyája hátoldalán, akkor az utolsó 3 számjegy a CVV kód.
Hívják még CSC, CVV2 számnak is, ugyanazt jelenti.
A fizetés befejezése
Amikor a FIZETEK gombra kattint, a rendszer rá fog kérdezni, hogy kíván-e Barion fiókot regisztrálni – ez nem kötelező, de érdemes, mert csak egy jelszót kell megadni, semmi mást, és onnantól lesz saját Barion tárcája – és a folyamat gördülékenyen megy tovább.
Ha ki akarja hagyni a regisztrációt, csak jelölje be, hogy “Nem szeretnék regisztrálni” és kattintson a TOVÁBB gombra.
A sikeres fizetést követően szintén a TOVÁBB gombbal tud visszaérkezni a Jachtnavigátor köszönő oldalára.
Ha szeretne saját Barion tárcát – amivel a későbbiekben még kényelmesebben fizethet – csak adjon meg egy tetszőlege jelszót és kattintson a TOVÁBB gombra (ilyen egyszerű).
Az online fizetés szolgáltatója
Cégünk a Barion Payment Zrt. kényelmes és biztonságos bankkártyás fizetési szolgáltatását használja.
Barion Payment Zrt.
MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013
Bankkártya adatai cégünkhöz nem jutnak el.
Hivatalos információ: https://www.barion.com/hu/tajekoztato-biztonsagos-online-fizetesrol
Biztonságos az online kártyás fizetés?
Tranzakció visszahívás (chargeback)
Ha bármely internetes vásárlás esetén hibát tapasztal, vagy a szolgáltató nem a megfelelő összeget vonja le a számlájáról, a saját bankjánál kérheti a tranzakció törlését. A visszahívás költségét ilyenkor a bank a szolgáltatóra terheli, az ügyfelet semmilyen kár nem érheti.
Amennyiben 30 napon belül kérjük a törlést, az azonnal, a kártyaelfogadó megkérdezése nélkül megtörténik. Chargebackkel egyébként összesen 180 napig élhetünk, de 30 napon túl a bank lehetőséget biztosít a kártyaelfogadónak, hogy bizonyítsa a teljesített szolgáltatást.
Összegyűjtöttem a leggyakrabban előforduló problémákat, amik miatt sikertelen lehet egy bankkártyás fizetés:
#1 A bankkártyán lévő adatokat elgépelte, és emiatt sikertelen a vásárlás. A bankkártyán lévő összes adatod helyesen kell begépelnie.
#2 Lejárt a bankkártyája.
#3 Más címet adott meg a fizetési oldalon, mint ami a bankkártyájához tartozik. Kérlek, azt a címet adja meg, ami a banknál is meg van adva.
#4 Nincs elég fedezet a bankkártyáján.
#5 A bankkártyájához nem tartozik online vásárlási opció, vagy nincs aktiválva ez a funkció. A netbankba belépve, illetve a bankját felhívva azonnal aktiváltatni tudja.
#6 Az ékezetes betűket nem minden esetben fogadja el a fizetési rendszer, amit használunk. Ékezetek nélkül írja be az adatait.